Natuurlijk willen wij graag dat je tevreden bent over jouw bestelling bij Happy Seeds. Is er toch iets niet naar wens? Bel of mail ons dan, wij zoeken graag met je naar een oplossing. Bellen kan op 0681164447 en e-mailen op info@happyseeds.nl

Klachtenregeling

Wij willen u ook wijzen op uw rechten mocht u met ons niet tot een goede oplossing komen. Het is dan is mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze zaden en doen uitgebreide kiemtesten om de kwaliteit van de zaden te garanderen. Ook doen wij ons best om de zaden in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Mocht er zoiets gebeuren, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging. Neem daarvoor contact met ons op op info@happyseeds.nl

De waardering van happyseeds.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 83 reviews.